tirsdag den 12. april 2011

Ronja på besøg

Woogi passer sine hvalpe rigtig godt, hun er en super mor. Og i går var mormor Ronja lige på besøg, hun sad godt nok oppe ved mig, hun så hvalpene på afstand :-) Nåååå ronja syntes de er søde. Ja ja, siger Woogi det er nu mine hvalpe og kigger op på Ronja.
Woogi og Han nr. 1. Åhh Woogi ser træt ud.
Han 2
Han 3
Tæven, som da jeg tog hende op skreg og skabte sig, hun er en bestemt dame :-)
Når man hygger kravler man halvt op på Woogi og ligger sig tilrette.
Søskne kærlighed, en arm rundt om brormand :-)
Det går som sagt stadigvæk rigtig godt, hvalpene tager fint på, og Woogi passer rigtig godt på dem, det er som sagt kun Ronja der lige har været inde og kigge. Aya er også interesseret men hun må vente en uge endnu. Jeg vil ikke stresse Woogi mere end højst nødvendig. Viva tager det hele med ophøjet ro, hun har godt nok chokeret mig, jeg troede hun ville rende på vægen, nu hvor jeg knap har så megen tid til hende, men nej, hun leger fint med sig selv. Og hun er så også over mig når jeg er inde i stuen :-)

Ingen kommentarer: