onsdag den 27. april 2011

På besøg i stuen

Jeg elsker Woogi´s blik på det her billede, hun siger med øjene skrid Viva det er mine hvalpe. Viva havde da kigget på dem et stykke tid.
Nååå siger Viva det er nok nogen fine pivedyr :-)

Fy for pokker de kan bevæge sig, sådan et pivedyr har jeg ikke haft endnu :-)

Nå men der blev også tid til at kigge og nusse de små her er det han 3 der sidder og ser på den store verden :-)

Pyyyy man kan også blive træt af at være ude i den store verden.

Nu vil vi gerne ind i vores seng :-)

Mormor Ronja var glad, for endelig fik hun lov til at pusle om de små, alt mens Woogi lå på ryggen og prøvede at lege med dem, kom tag min pat og i får en gratis flyvetur, hen over min mave :-) Det var sjovt at se.

Ak ak prøv at se Ronja blik, er det ikke en stolt mormor :-)

Et lille kys mormor :-)

Når Viva ikke laver unoder så er hun faktisk meget underholdne, hun kan lege selv, og denne doing ting er så sjov at lege med. Og hun kan også få den til at sige lyde :-) Og mon ikke den bliver bange når den ser hendes fine hvide tænder :-)

Så kedelig er her bestemt ikke, hvalpene er meget aktive nu og nå ja det er Viva jo også. Så om 6 uger så er de fleste små da væk, så er der kun en stor hvalp tilbage, og sikken en :-)

4 kommentarer:

Bluedog sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud:o)

Ann Borreskov sagde ...

Hvor ser det bare sødt, hyggeligt og dejligt ud og hvor er hvalpene bare blevet stor og fine. Woogi er verdens bedste mor og Ronja verdens bedste mormor (citat: Guldklumpen Ozzy :-D). Håber I kommer over og kigger i Viby, så kommer Ozzy HELT sikkert forbi og hilser på.

Pia sagde ...

Hej Ann, Desværre kommer vi ikke forbi, jeg vælger at blive hjemme med hvalpene, pga sygdomme såsom kennelhoste. Jeg vil ikke udsætte dem for noget :-( Men jeg ved Marianne og Bent kommer, de vil gerne se Ozzy :-)

Ann Borreskov sagde ...

Det forstår jeg godt. Jeg regner med at skulle derud og kigge måske d. 21.05. Min agility træner skal starte derude om lørdagen, så kunne jeg jo både hilse på Marianne og Bent og heppe på dem alle. Det er dejligt at se hvor godt det går med hvalpene, kan slet ikke forstå at Ozzy har været så lille engang...haha