onsdag den 20. april 2011

Hundebesøg :-)

Woogi er en god mor, det har jeg vist skrevet mange gange, og i kommer til at høre om det endnu flere gange. Hun passer sine hvalpe så godt, nu kan de andre hunde gå fra stuen igennem værelset og ind i soveværelset uden hun reagere på dem, men de skal nu heller ikke kigge over til hvalpene. Men i går havde jeg lågen åben fra stuen til værelset, og jeg sad inde ved Woogi og havde han 2 oppe hos mig, pludselig listede alle 3 andre hunde ind til os, og jo de fik lov til at snuse til ham:-) dog havde Woogi helt styr på de 3 store hunde. Her ses fra venstre Aya, Viva, Ronja og Woogi nederst.
Men da det så var gjort, så sagde hun også på pæn hunde sprog forsvind, og ganske rolig forsvandt de 3 hunde, Viva skulle nu lige kigge over i kassen, næ nej sagde Woogi, så er det ud af mit værelse :-) Hvor er det skønt at de alle forstår hundesprog og at de respektere det, især at de 2 groenendael gør, de kunne jo uden videre gøre noget ved Woogi og hvalpene, men nej degik alle deres vej og Woogi samt jeg kunne nusse hvalpe helt roligt. Bagefter lå de alle 4 og sov igen.


Han 2 skulle lige kigge engang igen, deres øjne er begyndt at åbne sig, nu kommer tiden hvor der sker noget hele tiden, skønt.

Ingen kommentarer: