søndag den 24. april 2011

Påskeferie og navne til hvalpene

Man kan da ikke andet end at holde af de små størrelser. De ligger tit en en stor klump. Så kan man selv gætte sig til hvem der er hvem :-)
Godt der er en kant hvor de kan gemme sig inden under :-) Her er det tæven sammen med en af hannerne.

Nåååå skal man så sige, er de ikke søde :-)


Jeg har sendt ind til DKK så de små vil få følgende stambogsnavne.

Tæve:

Foula´s Bi My Girl.

Hannerne:

Foula´s Bi My Side

Foula´s Bi My Dream

Foula´s Bi My Chinook

Nå men der er jo også andre hunde en de små sheltie hvalpe. Der er feks. Viva. Puha hun er en mundfuld. Hvad den hund ikke kan finde på det er helt utroligt. Jeg er sikker på at hun slå rekorden i unoder over alle mine hunde tilsammen...... Hun elsker bamser, men det bedste ved bamserne er at man kan bide hul i dem og tage al indhold ud.... Hun elsker sin hundeseng, men der er også kommet et hul i som hvor indholdet er blevet testet. I dag var jeg ude og ordne brænde. Først stod hun og gøede, så gik jeg ind med hende, havde fjernet det meste troede jeg. Og da jeg kom ind igen var tæpper fjernet fra sofaen, vandskålen havde flyttet sig og alt lå på gulvet. Tja hvad gør man så, så tager man hende med ud til brændet :-)


På billede her ligger hun ganske uskyldig og siger jeg har da ikke bidt i denne bamse, som hun har liggende mellem forbenene......AK AK AK

Nå men ellers har jeg såmen ikke lavet andet end at være til bisættelse i går hos Bodil. Smukt var det, og som vi snakkede om at hvis prikken over iét skulle være der så skulle vi være kommet i vores kreds 1 tøj og med hund. Men vi havde dog pænere tøj på. Trist at tage afsked med et godt menneske, men nu har hun fred og fri for smerte.


Viva, Aya og Ronja var ude ved Kirsten og Etta mens jeg var afsted, og det var sikkert ganske hyggeligt, Ronja med Viva og Aya på slæb måtte lige jage "sorte" (katten) væk, og Ronja var næsten selv blevet væk, ifølge Kirsten altså. Ronja var bare gået ud i bilen og havde lagt sig, hun skulle være sikker på at komme med hjem igen. Men tusinde tak Kirsten for jeg fik 3 meget trætte hunde med hjem :-)

Ellers nyder jeg ikke at være på arbejde, hygger om hvalpene, prøver at hygge om de andre hunde, går en god gåtur med de andre. Tja hvad kan man ellers mere ønske sig.


Fik lige en SMS fra Anni med Duchesse som havde været på udstilling i Næstved, og Duchesse havde fået en flot 1 pr. Tillykke Anni, det er rigtig flot :-)


Og jeg kan ikke lige nu oploade videoer de bliver hele tiden smidt ud, så det arbejder jeg på, da hvalpene er begyndt at lege med hinanden.

2 kommentarer:

spilop1212 sagde ...

Sikke nogle fine navne, og hende Viva er vist lige en hund for dig :-)

Pia sagde ...

Tja Sanne, hun kan ihvertfald give mig kamp til strejen :-) Men dejlig er hun jo (ihvertfald sommetider ) :-)
Og tak det er ikke nemt at finde navne. Men nu må vi jo se hvad de vil kalde dem!