mandag den 2. august 2010

Zippo til VM

Så skete det, langt om længe, Zippo er kommet på det Danske landshold i agility.
Dette kan kun fejres ved at hejse Dannebro :-)

Zippo og Marianne skal løbe på hold sammen med Jesper med Indy og Gitte med Zinnia.
Hvor er det sejt at I er med Marianne, jeg ved at du har knoklet, for at opnå det højste man kan nå inden for agility verden. Menlig at repræsentere Danmark til Verdens Mesterskab i agility. Zippo er lige blevet 3 år gammel, han har hevet titler hjem som Dansk Agility Champion, Dansk Spring champion og Svensk Spring Champion. Desuden er han Rally begynder mester og Rally øvet mester.
Han er en sej lille fyr, som er elsket af sin mor Marianne og selvfølgelig også af mig.

Han har en stor plads i mit hjerte, derfor er det også lækkert når der kommer en sms, om at I er kommet på landsholdet.
Nu tager I til Tyskland her i oktober og jeg ved at I vil gå ned og vise hele verden at Zippo er det, som vi kalder ham "den bedste Zip Zap i Verden "

TILLYKKE BEGGE TO, JEG ER MEGET STOLT AF JER

1 kommentar:

Cléotte sagde ...

Gontralulations Zippo.
I hope he will be at Lievin in France in 2011. I'll can see him.
Good Luck for Rieden.