søndag den 8. august 2010

Woogi nu i klasse 2 i DcH

Så kom dagen hvor Woogi skulle løbe i Vestfyn DcH. Jeg prøvede jo på at få en DM udtagelse i agility klassen, men sådan skulle det ikke gå.

Woogi startede ellers ud i agility klasse 1 som hun vandt, og fik sin sidste oprykning til agility klasse 2, sej hund. Det var ikke vores flotteste løb, men vi kom igennem. Agility åben havde hun mest fokus på mig og mine ben, og det endte med at Woogi bed så meget i mine bukseben, at der kom 2 huller, dette ville jeg ikke være med til, så jeg tog hende på armen og hun kunne lige køle af i buret. Efter ca 10 min tog jeg hende dog ud igen, og gik om bag ved for at lege med hende, det syntes hun nu var sjovt.

Så løb vi spring åben, her havde hun en fest og det endte med at hun blev disket.

Spring klasse 1 tog vi os lige sammen, hun vandt klasse og fik dermed sin sidste opryknings pind til spring klasse 2. Sej hund, i dette løb havde hun fuld fokus på agilityen og ikke på mig og mine ben. Skønt.

Så Woogi næste DcH løb skal hun debutere i klasse 2, puha det bliver sjovt :-)

Her i weekenden har Dweet løbet DKK løb hvor han er rykket op fra agility og spring klasse 1 til klasse 2. Tillykke. Crazy er rykket op i agility klasse 3 i DKK Tillykke. Og Zippo har fået en DM udtagelse. Tillykke

1 kommentar:

camilla o skägglusarna sagde ...

Stort Grattis mor till nya pinnen och uppflytt!
/ Lykke