lørdag den 7. august 2010

DM for belgiske hyrdehunde

Danmarks mester for hold for Belgiske hyrdehunde. Tutti Power, fra højre, Michael/Athena, Pia/Aya, Karina/Divi og Hanne/Zio

Så stod noget af weekenden på træf. Træf for belgiske hyrdehunde, som i år skulle foregå her over på sjælland. Aya var så heldig at Karina og Míchael Thrane fra Tutti have spurgt om jeg ville løbe på hold sammen med dem på træffet. Og som altid er det hyggeligt, så selvfølgelig sagde jeg ja.
Fredag eftermiddag kom Susanne og Rico fra Borg i sønderjylland for at hente mig og hundene. Vi kørte af sted med en meget pakket bil. Ankommet til stedet fik vi slået telt med hegn op, lige ved siden af agility banen. Bodil og Odier lå ved siden af os. Vi fik os nogen gode gåture i området, alle vores hunde kan sammen, så det er skønt.

Lørdag stod den så på agility, vi startede op i agility klasse for øvet hunde, her løb vi fejlfri og endte endda på en 3 plads, Næste løb var agility åben også her kunne vi løbe fejlfri, hvilke jeg er rigtig godt tilfreds med, da Aya har det lidt svært med felterne. Spring øvet fik vi desværre en væring, men ellers et godt løb, og spring åben også fejlfri.
Da træffet har nogen mærkelig udregninger så blev det kun til 3 pladsen individuelt. Men i de åben løb tæller det også for holdet. Og som sagt hed vores hold Tutti Power og bestod af Michael med Groenendael Athena, Karina med Tervueren Divi, Hanne med Tervueren Zio og mig og Aya.
Vi havde et rigtig godt hold, og det skulle også vise sig til præmie overrækkelsen, for her var Tutti Power det eneste hold med udelukkende fejlfrie hunde, og dermed blev vi DANMARKSMESTER for hold. IHHHH hvor var vi glade.

Jeg vil lige sige tusinde tak til holde som virkelig tog sig sammen, glæde os allerede til næste år.

Ingen kommentarer: