mandag den 26. januar 2009

Vi er blevet "Tagget"

Vi er blevet tagget af Bluedog......og hvad betyder det så?? Det går, i alt sin enkelthed, ud på at man skal åbne en fil på sin pc, finde den 5. mappe og åbne det 5. billede......derefter skal man blogge det og beskrive billedet.Når det er gjort skal man "tagge" 5 andre bloggere.Vi vil selvfølgelig gerne lege med på denne leg, som vistnok er opstået i USA.

Mit billede fra 5 mappe og 5 billede, er et billede, hvor jeg er på stranden med Groenendael hvalpene fra C kuld. Her er to af dem helt med mig ude, mens resten er lidt mere forsigtig, Aya løber rundt et eller andet sted på stranden:-)

Når jeg nu er "Tagget" er det mening at jeg også skal "Tagge" 5 stk, jeg håber at alle vil være med da det er en sjov leg:-) :-)
Sanne og Coco

Jens og Cilja

Inger og Messi

Ann-Jeanita og Crazy

Marianne og Zippo

Ingen kommentarer: