mandag den 19. januar 2009

Store selv dag.

Dagen i dag er gået med ture for de små. Først var det Dazzler der kom i bilen sammen med Woogi, vi kørte til Avifauna i Kruså, Han var nok døende, hold da op hvor han hylede han stoppede først omkring Avifauna, puha så er små 15 min lang tid. Så kom han med ind, vi snakkede med alle de ansatte, fik endda prøve foder med hjem. Den ene ansat begyndte ellers med at en 6 ugers gammel hvalp ikke måtte flytte hjemmefra sin mor. Rolig rolig sagde jeg moren er kun glad for at han kommer lidt ud, og iøvrigt får i nok masser af besøg af mig, da jeg har 3 mere hjemme. Så var hun beroliget....Hjem turen gik stille og rolig. Han var nok lidt træt da vi kom hjem.
Her er det Dreamy der er med inde i skoven, tja vi bliver jo nød til at stå på disse træ stammer..

Først på dagen, var de ude og lege i haven, 2 gange måtte jeg ud og finde dem i skoven, hegnet er ikke helt små små hvalpe sikret, så der kom lige andet hegn op. På videoen kan I se de små lege under en trailer og på en gang pressening og der var lidt vand på, de gik også på et par paller.



Her er det så de sorte der er på tur, altså Woogi, Dweet og Destiny, vi er kørt ind i skoven, og går rundt om jagthytten. Det kneb med at gå over broen, men ellers var de ikke bange for noget, fik ellers et chock da der er et vandløb, og selvfølgelig skulle de lige lege der og var ved at rulle ned....



Dreamy var med selv inde i skoven, skulle gå en tur med de store, så kom hun med, og hun hyggede sig...Ronja legede en del med hende, og Dreamy forsøgte på at følge de store når de løb..

1 kommentar:

Berit Bilde sagde ...

Jeg glæder mig til at se de små krudtugler imorgen :-)