fredag den 23. januar 2009

Leg på terrassen

Ude på terrassen har Woogi gravet et stort hul, her står hun og ser uskyldig ud, men man kan se det på hendes ben!
Hvem mig, jeg ved ikke hvorfor der er kommet jord på næse, det må selv være hoppet der op.
Dweet siger jeg kender heller ikke noget til det!!!
Destiny nej nej, jeg har heller ikke været med!!!
Nå men i eftermiddags kom Susanne og Karin, vi skulle en tur i Avifauna, vi tog alle hvalpe med, og Woogi. Hvalpene tog det i stiv arm, pånær at Dweet brækkede sig på Destiny og karins jakke, Jeg fik købt nogle tæpper som de skal ligge på resten af tiden her, og dem får de så med hjem, desuden købte jeg legesager ti dem, og da vi kom hjem skulle det prøves af:
Her er det Dazzler der leger selv.
Woogi og Destiny fik også fat i et hver.
Dweet, Drreamy og Dazzler ville så have det samme, og det foregik ikke uden lyd.
Da vi kørte hjem fra Avifauna var det begyndt at sne, og som I kan se var der også sne hjemme hos mig, men hvalpene tog det i stiv arm.



Her til morgen kom de alle ud på terrassen for at lege, har hegnet den ind, så jeg ved hvor de er henne!!!!

1 kommentar:

Sanne sagde ...

Hvor er de sjove og følge de små guldklumper. Man må sige, at de oplever lidt af hvert.

Gad vide om hvalpekøberne egentlig virkelig er klar over, hvad de går ind til med de små krudtugler? Ha ha