mandag den 4. august 2008

Tove passer mine hunde...


Ronja, Woogi, Tera, Kiwi og malou.



Nu er det Woogi´s tur til at lege med Tera, Woogi og Kiwi skiftes så bliver de jo heller ikke så trætte de to "gamle"




Lørdag morgen kl 0445 stod jeg op, ja I læste rigtig jeg stod tidlig op, fik luftet hundene og pakket dem i bil. Skulle mødes med Tove ude ved Rødekro kl 0530 for hun skulle passe mine 3 hunde, da jeg selv skulle til Sjælland og løbe agility i Belgier klubben. Tove stod parat og fik alle hundene, kørte derefter hjem. Og som i kan se så har de haft det godt alle sammen, I har vel også lagt mærke til at Sami ikke er med på nogen af billederne, det er fordi hun ligger inde i sofaen som er hendes plads, så kan de "unge" bare rende rundt udenfor...

Nå men Kiwi og Woogi havde fået til opgave at underholde Tera, dette er en stor mundfuld for de små sheltier, så de har delt opgaven sådan, at det kun er en der leger med Tera af gangen, så har den anden fri, og kan få lidt klap ved Tove og Dres. Sjovt ikke????

Tera er en lille vild basse, så de små har nok at lave Tove´s have ligner også en legeplads og græsset er godt trampet ned... men sjovt det har de...

Når der skulle luftes så var det de brune der kom på tur sammen altså Kiwi, Malou og Sami mens de sorte Ronja, Woogi og Tera måtte blive hjemme... Dres siger også at når han skal gå tur med Sami så skulle man ikke tro at hun var 12 år gammel, hun springer og hopper, bider i snor og skubber til de andre, for nu skal hun med, den gamle tøs!!!!

Søndag da jeg kom for at hente dem, så havde jeg jo Coco med og Coco havde ikke set en breton hvalp før så hun var lidt skeptisk over for den, men tilsidst kunne de godt lege...

For at det ikke skal være løgn så blev Malou stukket af en hveps hun rystede og pustede og først vidste vi ikke hvad hun fejlede, vi undersøgte hende og hun blev lagt ind i køkkenet. Efter vi var færdig med at spise, gik jeg ind satte mig på gulvet med Malou mellem benene, fandt også en brod inde i forbenet den skulle vi fjerne 3 mand for at holde hende, og alt imens stod Woogi ovenpå mig og var helt ked af at Malou var syg, Coco lå bag mig, Ronja inde under bordet, Kiwi stod imellem benene på Malou og Tera lå lige bag mit ene ben, alle syntes at have ondt af Malou, det så lidt sjovt ud. Sami og Aya var gået væk for at sove, det var jo ikke deres problem.

Sommetider undre man sig over hvad hundene tænker, men her kunne de åbenbart mærke at de ikke skulle være vilde men være rolige og følge med i hvad der mon skulle ske med Malou. En halv time efter kunne Malou løbe rundt og gø og spise sin aftensmad, godt det gik så godt....

Ingen kommentarer: