mandag den 25. august 2008

Hundesvømning


Woogi med Pia



Aya kan selv.
Woogi er ved at inderhale Aya.
Her er Woogi så bag efter Aya, men tro mig Aya har nok snyt...


Woogi har her både snor og bideting i munden.












Aya kan ikke følge med Woogi, Woogi syntes svømning er sjovt.

Efter 2 weekender hvor jeg stort set ikke har lavet noget med Aya og Woogi, var jeg så sød ved dem igår at jeg kontaktede Hellevadhundesvømmehal. Og jeg fik en tid til dem her til aften. Pia som indehaveren hedder ville hjælpe til, da Woogi ikke har prøvet det så mange gange...

Så jeg kørte afsted med de 2, da Sami ikke skal i med al hendes pels det tynger helt vildt også måtte Ronja passe på hende herhjemme.

Nå men ude i svømmehallen stod starten på et bad til begge hunde, derefter tog Pia Woogi og jeg Aya. Aya kom først i og hun er en sjov hund, for når det går væk fra rampen har hun ikke så travlt, som når det går den anden vej, Woogi kom også i og med lidt hjælp fra Pia så overhalede hun Aya, ikke så godt for en stor Aya.... Woogi syntes det er så sjovt at svømme og hun elskede når hun kunne få en badeting i munden og det sjove var da hun stadigvæk havde snor på så skulle både snor og badeting være i munden....

Alt i alt en rigtig god halv time for mine hunde, og jeg har god samvittighed igen. Begge hunde fik noget motion og nu er de trætte. Kan godt mærke på Aya at hendes kondi ikke er som den plejer at være.

Ingen kommentarer: