søndag den 24. august 2008

Igen en weekend som hjælper...

Her i weekenden var det så Ribe hundevenner http://www.ribehundevenner.dk/ der stod for en DcH konkurrence i agility nemlig Sydjysk om lørdagen og jysk mesterskab om søndagen.
Jeg havde tilbudt mig som hjælper, så jeg pakkede hele bilen igen, og denne gang var alle hunde også med.

Da jeg er kreds agility formand, så var det min pligt at komme med erstatnings pokaler til sydjysk, havde også fået dem bestilt, de skulle være afhentet fredag, hmmmmm hvad havde jeg glemt............ nemlig at hente pokaler fredag så da jeg stod meget tidlig op lørdag morgen kom jeg i tanke om det puha, jeg kunne nok ikke vække Uwe kl halv seks, når spise lidt morgen mad mens jeg tænkte...... Ok skrive besked til Eva som har noget med konkurrencen at gøre, derefter bare vente til Uwe måske var stået op. så da kl var 0745 ringede jeg til ham og heldigvis var han oppe og jeg kunne hente pokalerne PUHA... Afsted først mod Stubbæk derefter jernvedlund hvor konkurrencen skulle afholdes, sådan ca 11/2 time forsinket.. Men jeg havde pokalerne. SKØNT.

Det var næsten tørvejr da jeg nåede frem til pladsen, fik ved hjælpe af Marianne sat mit telt op. Fik hundene puttet i bur og derefter tilbyde mig som hjælper. Men heldigvis var der så mange at jeg først kom til som hjælper over middag....

Efter konkurrencen satte jeg mig ned sammen med Marianne, Bent, Birgit, Ingo og Susanne. Vi spiste sammen drak noget rødvin og vi hyggede rigtig meget, hvor var det SKØNT.... Senere på aften da vi alle skulle i seng, så kom Sami og Aya i bilen. Woogi og Ronja må være inde i campingsvognen hvor vi skulle sove, her lå også Monty og Meghann. Som slutning på en god og hyggelig dag fik vi en gajol til at sove på, tror nu ikke det var nødvendig, men man kan jo aldrig vide. I løbet af natten fik Bent besøg af 3 sheltier, jeg er ikke helt sikker på at han syntes det var så hyggeligt, Marianne og jeg vente os bare om og håbede at dette ikke ville overkomme os........

Pludselig mit om natten eller nærmere sagt kl 0600 gøede et par hunde, jeg skulle lige vågne først det samme skulle Marianne, og det viste sig det var mine 2 store som satte i et hylekor ude i bilen. Marianne råbte og jeg måtte stå op, puha.....
Nå men så kunne Marianne, Zippo og alle mine hunde sammen med mig gå en laaaang morgen tur, hvor var det skønt.

Resten af dagen foregik som hjælper, mine hunde lå i bur, Marianne og Bent så til dem indimellem. Jeg tror det var hårdt for mine små, at de nærmest ikke har set mig i hele weekenden. Men sådan er det jo.

Alt i alt en rigtig hyggelig weekend og Tusinde tak for lån af seng i campingvogn. Det er bare godt at vi kan finde ud af det på den måde.....

1 kommentar:

Kirsten og Jens sagde ...

Du har sør'me noget at se til Pia!
Pyh ha, man bli'r helt forpustet af at læse om det :->