mandag den 4. august 2008

DANMARSMESTER FOR HOLD

Træffets bedste agility hunde. Flemming, Hanne og jeg.



Danmarks mesterne for hold: Pia og Aya, Yanne og Balou, Karina og Sara, Michael og Athena SUPER HOLDET....

Aya og Balou høst, Balou vandt også en del...


Vores Jyske/fynske telt lejer, Det røde telt er Michael og Karina. På billede ses Bodil og Katja med Balou og Coco.


Aya skulle jo løbe agility over på Stevns, jeg havde lovet Karina og Michael at skulle løbe hold til Belgierklubbens DM i agility så vi skulle jo tage os lidt sammen. Nu havde jeg jo det, at Aya ikke har løbet så forfærdelig godt med mig, så jeg havde sagt at jeg nok ikke skulle trække læsset...

Jeg skulle starte med spring åben her fik vi 5 fejl, kom til at skubbe Aya forbi længde springet... Spring kl 1 " som er begynder klasse, i Belgierklubben gælder DKK regler og er man ikke op i klasse 2 så er man begynder" løb Aya fantastik men jeg skulle jo lige spille smart og lave et smart skift, så Aya komme susende omme bag min ryg men fik ikke kaldt på hende, så der lød et fløjt og en disk stod på mit papir øv øv øv hun kunne havde vundet denne klasse.... Undskyld aya..

Agility kl 1 lavede vi 5 fejl, Aya var ved at falde af balancen men jeg fik ved hjælp af mit ben hende til at blive på feltet men fik berøringsfejl ja ja ja men man skal da hjælpe sin hund... Ellers et kanon løb. Var stolt af Aya.

Agility åben løb jeg som næst sidste puha, der kom press på mig, men jeg fik Aya igennem uden fejl sådan var jeg måske mere end stolt....

Aya løb bare så godt og jeg havde den kontakt som jeg før har haft så jeg må nok sige det var en super god dag for os.

Sammenlagt blev jeg nr 3 i agility 1 og jeg blev nr 6 i både spring åben og agility åben. Men Aya og jeg blev træffets 3 bedste agility hund, man ligger her begge agility klasser sammen. Haløj hvor var jeg stolt. Men det bedste ag det hele var at vores hold JYDER MED ATTITUDER blev DANMARKSMESTER vi slog alle de godt sjællander sådan sådan sådan...... Var vi nogen stolte jyder ja vi var da. Vores hold består af Karina med Sara " Saragossa Ax av Nangijala" Michael med Athena " De Fait Ami Athena og Yanne med Balou "Maligårdens Canis Cubicci-Cacca" også selvfølgelig Aya og mig.... Tusinde tak til holdet vi gør det igen næste år.....


Ingen kommentarer: