mandag den 30. maj 2011

På Maix zoo besøg

så kom dagen hvor Marianne, Jette og jeg skulle på tur med de små. Vi skulle til Maxi Zoo i Næstved. Hvalpene samt Woogi blev puttet i Marianne´s bil og vi kørte ud for at hente Jette. En rigtig hyggelig tøsetur :-) Hvalpene fortalte hvad de mente om at køre bil, hmmm bliver de ved sådan, så stakkels jer der skal til jylland med de små på lørdag :-(
Nå men inde i Maxi Zoo gik hvalpene hurtigt på opdagelse især Jette og han 3 de susede rundt, hold da op, han fik virkelig en på opleveren. Her prøvede jeg at fange hvalpene og Woogi, men wupti rundt om hjørnet det var. Jeg er sikker på Marianne har taget mange flere billeder inde i Maxi Zoo.
Hvalpene fik hilst på mange rigtig mange mennesker og børn. De fik hilst på personalet, og jeg skal love for der var gang i den. Her er det han 3 som lige er gået kold under et par bure :-)

Efter at have handlet gik vi uden for med dem, så de kunne høre biler/lastbiler. Ingen reaktion fra de små. Her ses de alle 4 i et roligt øjeblik.

Så gik Jette og Marianne en tur rundt om bygningen med 3 af hvalpene, men lige inden de gik, kom en ældre dame hen imod os, med ordene "Nej det er ikke rigtigt, det der " Både Marianne og jeg kom fluks på tæerene, men damen mente bare at nu skulle hun altså hen og nusse :-) :-)

Her har Jette og Marianne lidt styr på snore og hvalpe.

Flot ser det ud :-)

Men så kom Dream til :-)

Og styr på 4 snore og dermed 4 hvalpe, næ det var næsten for meget.

Og 1-2-3 så sov de.

Og ja han 3 han gemte sig:-)


Tak for en dejlig tur Marianne og Jette, skønt at I gad at tage med, men jeg tror nu også I begge nød det, og som Jette sagde, godt de er solgt :-)

I morgen skal de chippes, det bliver spændende.

Ingen kommentarer: