søndag den 8. maj 2011

Solskin

Starter lige med noget rigtig godt, nemlig at johanna og Trouble i dag for første gang stille op i Freestyle klasse 1 og blev 2 vinder med 4 opryknings point. Trouble er første hund fra kennel Foula der stiller op i dogdancing :-) Sejt Johanna og et kæmpe stort tillykke til dig og Trouble. Det er bare sejt gået.
Hvalpene har været ude, og de begynder at udforske terrassen, her er han 1 og 3 gået på tur selv.
Han 2 tager nu et lille hvil på Woogi sækkepude.


Jeg fandt jo denne afskærming til veje på arbejde en dag, og tja den måtte jo med hjem som legetøj til hvalpene, og han 3 er på vej over den, mens han 2 ser på :-)


Tæven havde travlt med at gå rundt og undersøge det hele


Han 3 er helt vild med Viva.


Jamen er de ikke søde.


Endelig stod han 3 stille :-)


Indenfor er Viva ikke altid tilfreds med at ligge inde i stuen, mens jeg og gæsterne er inde hos hvalpene.


Nyt legetøj er altid et hit.


Tunnel, tja vi skal vel være agility hunde :-)Woogi må lige se om det nu kan være rigtig med en tunnel inden for


Så skal der leges og hygges.


Tja og Viva er som sagt ikke altid tilfreds med at være selv, men hun er nu også god til at finde på noget at lave, og udenfor har hun temmelig travlt, blomsterne falder af mit flotte træ, og de flyver jo rundt, puha der er mange man skal fange, når man hedder Viva. Og desuden så elsker den hund tulipan blomster, hun spiser mine tulipaner hmmmmmmm, det er jeg ikke helt tilfreds med.















1 kommentar:

byMelchiors sagde ...

Åh hvor er de skønne! Der er ikke noget sødere og mere fristende!

http://adogstale.dk/