søndag den 15. maj 2011

5 uger, og gode resultater fra de andre hvalpe.

Så er weekenden næsten gået, hvalpene er 5 uger gamle, og de er her og der og alle steder :-) Men de sover også indimellem skøøøønt :-)
Leg ude på terrassen, her er det tæven der går over vippen.

Mine 5 ugers billeder er ikke opsatte, stå/sidde billeder, jeg har prøvet at tage nogen af hvalpene som de nu engang er. Her er det han 1

Han 2

Han 3

Tæven.

Så skal der også prales lidt, her i weekenden er der kommet to champion mere i kennel Foula´s hvalpe :-) Og flere af de andre hvalpe har også været ude i konkurrence.

Men vi starter med Foula´s Bi The Way (Etta) som i går blev Dansk Lydigheds Champion DKLPCH 18 mdr gammel :-) Sejt Etta og Kirsten.

Og det forsætter her. I dag fik jeg en besked om at Foula´s Bliss Bijou Of Monty (Crazy) igår blev Dansk Agility Champion. DKAGCH. Flot Crazy og et stort tillykke til dig.

Men det slutter ikke her. Beskederne væltede ind igår. Dazzler og Zippo er i Løgumkloster DcH og løbe agility, her vandt Zippo alle 4 klasse og fik DM udtagleser. Dazzler lå lige efter brormand og blev nr.2 i hans løb, desuden så er Dazzler rykket op i agility klasse 2. Flot i to fyre. Så så jeg at Duchesse havde været til rally konkurrence i DcH Vordingborg og her blev hun både i åbne klasse og i begynder klasse en flot nr. 3. Hold da helt op hvor det køre for jer alle sammen. Man er heldig som opdrætter når ens hvalpekøbere gør et stort stykke arbejde med hvalpene, som jo efterhånden er blevet voksen. Jeg er også rigtig glad for jeres sms/mail og via Facebook, kan få af vide hvor godt det går jer. Jeg er også glad for de sms/mail jeg får fra alle I andre der har lavet lidt eller at det bare går hundene godt.Tak skal I have alle sammen :-)















Ingen kommentarer: