onsdag den 8. december 2010

Chip og Carson er på besøg

I dag hentede jeg Chip og Carson hos Johanna, jeg var lidt spændt på hvad mine tæver ville sige til dem.
Først lukkede jeg mine hunde ud da jeg kom hjem. Så lukkede jeg Aya ud i haven, mens Ronja og Woogi blev ude ved bilen sammen med mig. Jeg lukkede Carson ud og derefter Chip. Ronja skal spille lidt kostbar så hun ville ikke kendes ved de to unge fyre. Woogi syntes egentlig de er søde, men når nu mor Ronja ikke syntes, så må Woogi jo ogås sige bøøøø til dem....
Så lukkede jeg Aya ud til dem og der gik lang tid inden Aya opdagede at der var flere hunde, og at det ikke var nogen hun før havde set. Og da Chip absolut lige ville putte sin næse op hvor man ikke gør det, så sagde Aya altså stort bøøøø til ham.

Derefter kom de ud i haven for at lege. Og det hele gik rigtig godt. Alle hyggede sig.

Her til aften altså lige nu. Ligger de alle og tygger på et lille tyggeben, der er fred og ro :-) SKØNT.

1 kommentar:

Ann Borreskov sagde ...

Hej Pia og vovser. Hvor er de bare dejlige...Kan nu forstå hvor Ozzy har anlægget for altid at fortælle med lyd når han leger og har det sjovt...hahaha, hvergang vi går i skoven (næsten hver dag) starter han med at give lyd allerede inden vi har parkeret, bare lige for at fortælle alle at nu kommer han og han er klar til at lege. De er godt nok søde, allesammen. Kan Woogi og Carson kende hinanden?? Stor hilsen fra Ozzy og Ann