søndag den 1. september 2013

Dream på besøg

Her i weekenden kom Helle og Dream over til os. Helle skulle i konkurrence i Nykøbing Rørvig hele weekenden. Så det kunne jo slås sammen med et langt weekend besøg :-) De kom fredag, og Dream var jo kommet i paradis, med alle de tæver, det hele var bare ikke helt gensidet. Lørdag stod vi tidlig op og jeg tog Livi og Uha med til konkurrence :-)
Her er det Uha der leger med en blod, det kan jo blive kedeligt at sidde og kigge på agility.

Dream kigger på agility, han er en sej lille hund, jeg fik lov til at løbe med ham i et spring klasse 2 løb. Det var en ren løbebane, er I gale jeg har vist aldrig oplevet sådan en bane før, men det var pisse sjovt, for både hund og fører :-) Vi endte godt nok med en disk ved 3 sidste forhindring øv øv. Men Dream var total ligeglad med at han løb med mig. SEJ fyr :-) Tak for lån Helle.

Hjemme igen skulle der jo lige tages far mor og barn billede. Så her er det Dream til venstre så far Carson og mor Woogi. 

Og så skulle der leges, Alle ville lege med Livi :-)

Og Dream er rigtig god til at bokse, så her er han i omgang med Livi. 

Og her står han og venter på at hun snart er færdig med at tygge kødben, så de igen kan lege. 

Søndag tog Helle og Dream så selv afsted til Nykøbing Rørvig, jeg blev hjemme og fik lavet en masse ting. Tak for en dejlig weekend Helle.

Ingen kommentarer: