torsdag den 26. september 2013

Udstilling i Ballerup 2013

Så har vi atter været på udstilling, denne gang i Ballerup, og sikken en udstilling. Det startede så godt og hyggeligt. 

Smukke Uha

I teltet var der border collier, sheltier, cocker og goden, det var rigtig hyggeligt at være sammen med Mie og Ina :-9


Ina  dejlige Frigg. 

Så kom tiden hvor vi skulle over og udstilles, dommeren var fra Ungarn, og tak skæbne, han kunne ihvertfald ikke lide de Amerikanske sheltier, han kunne slet ikke lide Uha hovede, I dont like her Head, do you understand that ???? Sagde han til mig hele 3 gange, og det var ikke sød sagt :-( Nå men hun fik da Excellent altså en 1 pr. Da vi så skulle ind som bedst i junior klassen, fik jeg samme sure svar fra ham og ringsekretæren nærmest kastede det røde bånd ud til mig, som tegn på at jeg vandt junior klassen dog uden CK, Tak for god behandling sagde jeg bare !!!!!
Men jeg har da skrevet et lille sødt brev til DKK og de har såmen også svaret mig, at de nok skal tage fat i deres personale. 
En dommer der absolut ikke kan lide Uha (hvem der dog kan forstå det :-) )

Smuk er hun da. 

Nå men her sidst på ugen skal Carson ud og besøge sine lækre børn hos Hanne, så måtte han jo lige i bad, og sjove sjove Livi, elsker eller det modsatte når jeg tager bloweren frem, hun skal stå hele tiden ved siden af mig, og når man puster på  hende, viser hun tænder, hun er bare så sjov. 

Lidt sløret billede, men hold da op jeg får hele gebisset. 

Carson hader mig, når jeg putter ham i bad og blower ham, eller nej det gør han faktisk ikke, han står så stille og flot, og venter til jeg er færdig, men han hader at jeg tager billeder af ham :-(

Gå væk med det kamera :-)
Så nu er han klar til at møde eks konen og børnene :-)

Ingen kommentarer: