torsdag den 11. november 2010

På kursus i Kolding

I søndags var jeg så heldig, at jeg fik lov til at komme på agility kursus med Tina Mette:-) Marianne og Zippo skulle også med, så Marianne og jeg lavede os en hyggelig pigetur. Zippo og Aya nød hinanden, tror vi da. Aya nød ihvertfald at være med selv, uden at skulle dele mig med Woogi.
Vi kørte i god tid, det havde været frost om natten, og vi ville ikke overraskes af glatte veje. Selve kursus var super godt, Tina Mette er en rigtig god underviser, og hun gav ikke efter, man fik lov til at være på indtil det var iorden det vi lavede.

Jeg vidste ikke helt med Aya hun har ikke set en agility bane i en månede og hun er blevet holdt meget i ro pga sin operation. Men hun viste mig at hun havde haft godt af en pause, og hun gjorde alt hvad jeg bad hende om, skøøøøn hund.

Tina Mette gik meget op i hvordan vi brugte vores arme/skuldre/fødder, puha det var mange ting at skulle styre på en gang. Men med en Aya som var god, så fik jeg styr på mig selv. Vi var et rigtig godt team.

Marianne vidio filmet vores løb.

Her er vores løb om formiddagen. Se lige mine fødder, de peger den vej de skulle, kors hvor jeg også koncentrerede mig :-)
http://www.youtube.com/watch?v=-2z3BINXTC8

Vores løb om eftermiddagen. En svær start hvor hunden ikke skulle tage det spring der stod lige for. Men Aya viste at det havde hun helt styr på. Forresten tror jeg nok det er Zippo der ligger og hepper på Aya..
http://www.youtube.com/watch?v=NOdCSTeoiO8&NR=1

Nå hold 1 var på, gik Marianne og jeg en tur med hundene, Aya nød at kunne løbe, dog mangler hun en sheltie for at starte, Zippo var ikke helt sikker på at han var den hund, der skulle sætte det igang. Men prøv at se hvor glad Aya er.
http://www.youtube.com/watch?v=3R-OGdttoio

Vi havde en rigtig god dag, det er ikke sidste gang jeg tager på et Tina Mette kursus :-)

Ingen kommentarer: