torsdag den 25. november 2010

Bi kuld 1 år

Så blev Woogi/Carson kuld 1 år :-) Et kæmpe stort tillykke til de 4 lækre hvalp. Det har været en fornøjelse at følge jer alle sammen. I har sendt mail og sendt sms til mig, desuden har flere af jer lavet en blog, så vi kan følge lidt med i hvad I går og laver. Det er en ren fornøjelse.



Forula´s Bi The Way eller til daglig kaldes hun Etta. Hun har været temmelig aktiv, hun har været på udstilling, hvor hun bla er blevet bedste hvalp på sheltie dagen, hun blev bedste junior hund til special udstilling og hun har fået Excelent og er dermed blevet avlsgodkendt :-) Hun har også haft temmelig travlt i LP regi og har opnået titlerne LP1 og LP2.

De to næste billeder er Etta.



Foula´s Bi Nite bliver kaldt Duchesse til daglig, også Duchesse har været på udstilling, bla. på verdenshunde udstilling i Herning hvor hun blev nr. 3 hvalp, det er rigtig flot. Duchesse har været ude og prøve at hyrde får, og hun er godt igang med at træne en masse triks.

De næste 2 billeder er Duchesse



Foula´s Bi My Soulmate bliver dog kaldt Ozzy. Ozzy går og nyder livet over i jylland, han er familiens et og alt, han træner lydighed og han har et herligt liv. Jeg har været så heldig at møde ham til en konkurrence i Århus hvor hele familien kom for at vise ham frem til mig. IHHH hvor blev jeg glad for at se ham igen.

De næste 2 billeder er Ozzy



Foula´s Bi Nice. Bor i Sverige og hedder nu Lykke. Lykke træner triks med Victoria og de er bare gode, Lykke har været på et skue og har fået en SL. Johanna har været i Sverige og havde sat Lykke og familie til stævne for at hilse på dem alle. Johanna var glad for at se Lykke, og for at se hvor god kontakt Victoria har med Lykke.

De næste 2 billeder er Lykke.



Jeg håber at I alle blever ved med at sende mail og sms til mig, så jeg kan følge med i hvad I alle går og laver.

Og jeg håber da at jeg af og til kan komme til at se jer. Og jeg håber at jeres familie vil forkæle jer alle i dag .-)

2 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Tillykke med deres 1 års fødselsdag. Skønne hunde og dejlige hjem du har fundet til dem :0)))Meget imponerende at en af tæverne allerede har en LP2 titel!!!

Berit Bilde sagde ...

Tillykke med dem - de ser bare dejlige ud