tirsdag den 2. februar 2010

Crazy

I går fik jeg en god nyhed, menlig at Bliss Bijou eller kendt under Crazy har været på udstilling i Fredericia, hvor hun blev avlsgodkendt med præmiering GOOD. Sådan Ann-Jeanita og Crazy godt gået :-)
I dag skulle Sanne og jeg ned og handle, hundene skulle være selv. Paya og Coco oppe i gangen. Ronja og Woogi inde i mit værelse og Aya nede i gange i kælderen. Det har de jo prøvet før, så ingen problem.
Vel hjemme igen, gik Sanne og jeg igang med at rense gulvtæppet. Et stort projekt PUHA PUHA. Men på skift lukkede vi Aya ud i haven. Nå ja hun må jo være lidt syg, da det jo sneede helt vildt. Efter nogen timer og mange gange luk døren op og luk døren i. Gik jeg i kælderen. Undersøgte den lidt, da jeg jo kender Aya og hvad hun kan finde på. Og ganske rigtig hun havde spist af en pose foder. Jeg havde her sidste dag, fyldt min fodertønde op men kunne ikke have alt i. Så der lå vel 6-7 kg tilbage i posen. Den havde hun fået åbnet og taget noget.
Er det så sært at hun skal ud hele tiden, både Sanne og jeg havde også gået og kigget lidt på hende og syntes hun var blevet lidt rund...... Også det kan man forstå. Jeg er næsten sikker på at hun ikke skal have noget mad i dag...

Ingen kommentarer: