fredag den 22. januar 2010

Sidste hele dag hos mig

Her er det sidste billede taget inden Etta flyttede hjemmefra. I går kørte jeg med Coco, Aya, Ronja, Woogi og de 3 hvalpe. vi tog ud på skydebanen og til stranden. De små hyggede sig og de kunne rigtig få lov til at fræse afsted. De havde det så sjovt.
Billedet her under er nede på stranden hvor Ozzy og Lykke har fat i noget tang.
Nå ja måtte jo lige have et billede af Aya og Coco.
Så skal de to piger lige have afgjort hvem der bestemmer
Prøv at se hvor vi kan løbe
I dag er så vores sidste dag sammen. Jeg vil ud og gå en tur med hver hvalp. Jeg gik med Ozzy igår og han syntes det var helt vildt sjovt at være med mig ude helt selv. Jeg vil nusse pusse de små en ekstra gang, men jeg ved jo de vil få det godt i deres nye hjem. Woogi vil nok også komme til at savne dem. Hun leger ufatteligt meget med dem, men så må jeg jo begynde at træne med hende. Hvilke jeg også glæder mig til :-)

Ingen kommentarer: