lørdag den 7. november 2009

Woogi og hvalpe

Der mangler stadigvæk 3 uger men kors hvor bliver Woogi tyk. Jeg ved ikke hvor godt I kan se det på billederne, men jeg skal love jer for at hun er kraftig :-) Aldrig har jeg da set en tæve være så tyk, og som også mangler flere uger inden hun skal føde, så det bliver spændende, hvor mange der kommer.
Her under ligger Woogi sammen med Paya, de to er blevet bedste venner :-)
Woogi stående hun plejer at have talje :-)


Her ligger hun så sammen med sin mor, som hun også plejer at være tynder end :-)

Jeg prøvede at tage dette billede så man kunne se hendes mave bule, men det blev ikke så godt som jeg regnede med. Men sådan ligger Woogi tit og her ligger hun i nærheden af brændeovnen.

Men tiden går, og Woogi triller med. Vores gå ture er blevet kun sammen med Ronja og Paya, da de to ikke løber, Woogi vil jo gerne følge Aya og da Aya løber så er det forbudt :-(




2 kommentarer:

Anni Pedersen sagde ...

Det er bare så spændende hvor mange der kommer og hvor mange tæver og hanner.

Cool Design Shelties sagde ...

Man kan sagtens se at hun er bred over ryggen. Det bliver rigtig spændende at se hvad de to kan producere af små skønheder. Held og lykke :o)

//Bente