onsdag den 9. september 2009

Woogi ude at bade og DM kage

En våd Woogi men en køn Woogi :-)

Woogi elsker at svømme og igår gik Sanne og jeg med kun Woogi :-) Vi tog ned til stranden, og Woogi nød det. Hun har forresten hørt at tang skulle være sundt så Woogi spiste lidt af det :-)
Her er hun ved at finde tang

Hej hej, jeg svømmer lige her ude, nej hvor hun nød det.

Nå ja Aya og jeg blev jo Danmarksmester og det blev fejret i DcH Brenderup, hvor jeg træner lidt med Aya og Woogi :-) Alle blev kaldt sammen i onsdags og jeg skulle sidde på stolen og Torben som er formand, fortalte alle sammen at Aya og jeg var Danmarksmester og ud kom en stor flot buket, en masse flag og en stor meget lækker kage. Som I kan se så var jeg ikke helt stolt ved det :-)

Er den ikke flot, den smagte også godt, tusinde tak Brenderup, og især Birthe og Solveig som har stået for hele arrangementet. Hvor er I alle søde :-)


Woogi hygger sig i vandet.

Ingen kommentarer: