mandag den 28. september 2009

DM i DcH

Så var der DM i DcH, jeg skulle ikke selv deltage, men det skulle Marianne og Zippo. Og de klarede sig flot, de fik en fin 5 plads. Marianne og Zippo havde lavet flere fejl allerede i det første springløb om lørdagen, men de løb fejlfri i agility om lørdagen.
Søndag skulle der kun løbes et løb og det var agility løbet, her fik de igen 5 fejl, men som vi snakker om Zippo er kun 2 år gammel og han skal endnu lære en del. Så næste år mellem hunde der kommer han stærkt igen.

Susanne Prier deltog med både Spirit og Unique, og et kæmpe stort tillykke med Unique da han blev Danmarksmester i lille klasse Flot. I selv samme klasse stillede Emeli Kew op, hun løb med Hector. Emeli er kun 10 år gammel, og hun løb sig ind på en meget flot og fornem 3 plads SUPER. Både Susanne og Emeli har en hund fra mig nemlig Dweet og Dreamy, så jeg var så heldige at hilse på dem alle. De to billeder her er Dweet.
Marianne og Zippo i det sidst løb søndag :-)

Der var rigtig kennel træf. Solveig som har Alina fra mit første kuld var også over og kigge, her leger hun med Zippo fra kuld 2 og Dazzler fra kuld 3. Åh hvor er det rart at se dem alle igen.

Som sagt var der kennel træf. Bent havde nu også taget Dazzler med, så de sidste billeder er Dazzler, Dreamy og Dweet der leger sammen, Dreamy var nu lidt i mindre tallet men hun kunne alligevel godt styre de to drenge :-) Dreamy er i midten.

Dazzler til venstre, Dreamy i midten og Dweet til højre.

Dazzler og Dreamy ligner meget hinanden, både udseende og størrelse, mens Dweet er en lille "skid" men tag endelig ikke fejl af hans størrelse :-)




Dweet vil lige vise Dreamy at han også er stor :-)
Det er rart at se, at selv om man skal løbe med en af sine andre hunde, at man tage de unge med ud så de også kan opleve konkurrence verden. Og jeg syntes det er skønt at se dem alle igen. Det er også rart at hvalpene som nu er store stadigvæk kan kende mig, og er glade for at se mig, så noget må jeg dog ha´ gjort rigtigt :-)
Selve DM var også godt, jeg var især imponeret over agility stor klasse, her var det Lene med sin goldenretriever der vandt hvor var det godt, og hvor var de seje :-) og to blandings hunde på 2 og 3 pladsen.




1 kommentar:

Berit Bilde sagde ...

Dweet er bare SÅ F...... lækker!! :-)

Og så lige en rettelse - der er faktisk Border Collie i Barney. Hvis jeg ikke husker helt forkert er han en blanding af en BC og en Setter