søndag den 15. februar 2009

Woogi på udstilling, Aya på agility kursus

Jeg starter med Woogi, hun har jo som sagt været på sjælland over hos Johanna, Og i dag kom de begge så til jylland, nærmere sagt Fredericia. Den store DKK udstilling. Johanna gør et kæmpe stykke arbejde med Woogi, det er bare så godt at hun gider, og jeg er hende meget taknemlig for det. Så fra Woogi og mig tuskinde tak Johanna. Nå men jeg selv var på kursus med Aya, så jeg fik pludselig en sms med beskeden Exellent og nr 2 af mellemklasse tæverne, sådan , flot flot. Johanna sagde de andre var også gode så jeg er stolt af min lille hund. Senere på dagen blev Woogi endda afleveret i den ridehal Aya og jeg var i, jamen kan man ønske sig det bedre ;-)

Aya var jo på kursus med mig i agility, vi havde Claudia fra Tyskland som instruktør. Claudia er bare god, og hun ser alle og jeg mener alle fejl, og vi laver om, om og om igen indtil det er rigtig.
Det var bare så godt, Aya blev siddende ved start næsten hele weekenden, det var lige et par smutter søndag, men Sanne vi fik det hen igen, Aya fik ikke lov til at tyvstarte. Og Sanne jeg gik næsten 2 spring fra hende ;-) Sejt. Aya er idet hele taget bare sej, hun er med på den når vi laver om, og hun bliver ikke nær så hurtig træt som nogen af de andre ;-) Lækker hund ;-)

Så alt i alt en rigtig god weekend, men det allerbedste er at jeg har fået Woogi hjem igen ;-) Hun er jo min lille pus.

2 kommentarer:

Berit Bilde sagde ...

tillykke med det flotte udstillingsresultat med smuksakken. Nu er hun jo hjemme igen, så jeg kan regne ud, at vi snart ses til lidt samtræning.
Jeg kan kun give dig ret vedr. Johanna - hun er utrolig sød og hjælpsom :-)

Kirsten og Jens sagde ...

Tak for din hilsen Pia.
Og til lykke med både Woogi og Aya.
Jeg har ikke så megen forstand på udstilling, jeg synes bare, at Woogi er den flotteste (og sødeste) Sheltie, jeg har set. Så hvad kræver det mon at blive nr. 1?