lørdag den 7. februar 2009

Aya 5 år og agility i Ribe

I dag har Aya 5 års fødselsdag jubiiiii... Vi tog til Ribe hundevenner for at deltage i agility konkurrence, og da vi ankom sang Marianne og Bent fødselsdags sang og aya fik et kææææmpe kødben, tusinde tak for det :-)
Jeg vil egentlig ikke skrive så meget i dag, da min andre hunde har været selv hjemme længe, så kun ganske kort Aya løb godt, hun blev siddende hvilket var målet ;-) jeg var glad, og Sanne var glad :-) Jeg løb senior klasserne med Meghann hvilket var så godt vi vandt en masse ;-)

Bent løb også sammen med alle hans hunde, alt i alt havde vi en rigtig god dag.

Har fået en sms fra Trouble at han har bestået første af 3 rally begynder klasse idag TILLYKKE Johanna og Trouble ;-)

2 kommentarer:

Kirsten og Jens sagde ...

Til lykke mor!
Det billede ligner jo fuldstændig mig selv!
Kærlig hilsen Cilja.

Cléotte sagde ...

Happy Birthday ti my mum. I send you a lot of kisses.
Citizen.