søndag den 14. december 2008

1 1/2 uge

Så prøver jeg at tage et billede af hver hvalp, så bliver man også klar over at det er godt man har digital, ellers havde det godt nok været dyr i billeder. Skal hilse og sige at det er ikke nemt de små bevæger sig i ryk vis så der er taget mange billeder af dem og kun et par blev gode tja..... Det ser også ud til på et par af billederne at jeg er ved at kvæle hvalpene men jeg holder dem nu bare lidt stille, eller tror jeg gør....

Ren familie idyl....



Tricolour tæve.

Tricolour han

Sort/hvid tæve


Sort/hvid han
dette er lidt uskarbt men han ville ikke ligge stille.




2 kommentarer:

Solveig og Torben sagde ...

hej . hvor er de små dog yndige, men jeg er altså den kønneste. knus fra alina

Solveig og Torben sagde ...

men jeg vil lige sige i den forbindelse pia, din bror er en abekat, han siger jeg er en rotte. men jeg er smuk , bare se på sannes blok. knus alina