lørdag den 6. december 2008

Kom ikke til rally prøve øv øv.

I dag skulle Aya,Woogi og jeg havde været til Rally i Ribe Hundevenner, men da Ronja jo havde valgt først at føde onsdag måtte jeg blive hjemme og passe på at alt gik som det skulle, og som I kan se på billederne så er der bare ro.

Nå men hørt fra Ribe: Kim og Dundee stillede op i begynder klasse de blev nr 1 med 100 point og er nu Rally begynder mester TILLYKKE begge to.
Så fik jeg sms fra Sjælland lille Zippo var også til Rally prøve der over og han fik i øvet klasse 90 point og er nu rykket op i ekspert klasse og kan kalde sig Rally viderekommende mester ET KÆMPE STORT TILLYKKE..
Desuden ringede Marianne og sagde hun havde bestået træner eksamen i DKK som agility instruktør TILLYKKE MARIANNE.......

Så lidt er der sket mens jeg bare har gået her hjemme hmmm. Nå men jeg har nu også hygget mig med alle hundene der er jo en del at tage hensyn til nu..... Det går bare godt, Ronja var med ude og gå en lille tur idag, hvalpene tager på og der er ro over ved dem skøøøønt....


Ren idyl....

Woogi vil gerne ind til Ronja...

De to tricolour



De to sort/hvide.

2 kommentarer:

spilop1212 sagde ...

Synd du ikke kunne være med, vi havde det ellers mægtig. Tillykke med de små.

Sanne sagde ...

Stort tillykke med de små guldklumper - eller små og små - de ser store ud.

Vi har forklaret Coco at der har været familieforøgelse, men hun er temmelig ligeglad, nu er hun jo heller ikke en Sheltie.