lørdag den 5. marts 2011

De 4 hunde på tur

Så blev det weekend igen, skønt. Jeg brugte formiddagen på at prøve at ligge nyt trægulv inde i det ene værelse, men i gamle huse er væggende skæve, og jeg må nok erkende at jeg har brug for lidt hjælp øv øv øv.... Men ellers fik jeg vasket vinduer, gjort rent, og fik revet pinde sammen ude i haven. Hundene fik et kødben så jeg havde ro fra dem :-)
Hen på eftermiddagen gik vi så en tur, jeg havde besluttet mig at gå ind i skoven, har aldrig været der før, men kors hvor var det skønt.
Her et billede ned over søen.
Viva står og overvejer om vi skal den vej, eller en anden vej.
Woogi finder søvejen :-)
Og Chip har det store overblik, man er jo ikke han hund for ingenting :-)
Så måtte pigerne også op og se hvad Chip kiggede efter. De er bare så søde.
Og til dem som kan tælle, tja så mangler der jo en hund, nemlig Aya, hun tog i går med Marianne hjem, de skulle til Odense og løbe DcH agility konkurrence. Og meldingerne fra dem i dag er, at Aya og Marianne har det dejligt, de er dygtige og har fået nogen disk :-)

Ingen kommentarer: