lørdag den 12. marts 2011

Woogi

Lille Woogi er jo gravid, og skal føde om ca 3 uger. Hun er bare tyk, og hun går ikke så meget mere, hvis jeg går rundt i huset så følger hun ikke med mere :-)
Her er hun hoppet op i sofaen, og man kan godt se at maven er godt rund.

Hun leger ikke med Viva mere, og hun har ikke sine samme skøre ideer mere, puha det er hårdt at være kommende mor :-) I dag er der ikke kommet et nyt udbrud af kennel hoste her, og jeg må erkende at der har været ganske få anfald af hoste hos de 3 hunde der har det. Så jeg tror næsten på at Ronja og Woogi ikke får det :-)
I formiddags kom Bent og Marianne, jeg skulle have lagt det sidste gulv inde i værelset hvor Woogi skal være sammen med sine hvalpe. Vi blev færdig og takke være Bent, for uden ham ville jeg aldrig have fået det lagt selv TUSINDE TAK Bent :-) Så nu kan man begynde på de små ting som skal være klar til fødsel og hvalpe tid :-)Jeg glæder mig helt vild til dette kuld :-)

Ingen kommentarer: