fredag den 11. marts 2011

Kennel hoste

Som I har læst i mit sidste indlæg, så har Aya fået kennel hoste :-) Hun startede i mandags med at hoste, jeg fik lukket Woogi væk fra hende, mens de andre gik sammen med Aya.
Torsdag begyndte Chip så at hoste, og først så tror man ikke rigtig på det, men da han op til flere gange havde sagt host, så var den god nok........ Og tja så i dag fredag, da jeg kom hjem fra arbejde, så hostede Viva også. HERLIGT.
Så nu går jeg bare og venter på at de 2 sidste også skal begynde at hoste, mit problem og største frygt er Woogi, som jo er parret. Jeg håber ikke hun får.

Jeg ved godt mine hunde ikke er vaccineret mod kennel hoste ( det man sprayer ind i næsen ) Jeg har ikke haft kennel hoste hos mine hunde så tit. Så det kom lidt som et chok, da Aya i mandags begyndte at hoste. Jeg vil ikke bebrejde nogen, men man kan da godt blive lettere gal, når man er til et stævne. Hvor jeg kun har Aya med inde i hallen på det tidspunkt, hvor hun skal løbe agility, ellers var hun ude i bilen. Hun har ikke hilst på nogen, hun har ikke drukket vand af andre skåle, hun har ikke snakket med mennesker. Hvorfor så lige Aya ????

Nå men det er jo ikke kun mine hunde det går ud over, men også Marianne og Bents hunde, som har været sammen med Aya. Og Johanna´s hunde som har været sammen med mine 4 andre hunde. Og igen hvem har deres hunde været sammen med, ringen bliver større og større. Jeg håber på at det "kun" er blevet hos mine hunde. Som nu må blive hjemme fra træning, og anden hygge med deres venner.

Ingen kommentarer: