søndag den 6. marts 2011

En dejlig søndag

I dag var vejret rigtig godt, og Johanna hentede mig og hundene, derefter kørte vi til Solrød strand, nej hvor lækkert. Vi havde i alt 8 hunde med. Border collien Spooky, Groenendael Viva og Sheltierne Ronja, Woogi, Trouble, Chip, Carson og Luna. Der var mange folk der kiggede efter os, 2 mennesker og 8 hunde, tja vi kunne jo have haft flere med :-)
Jeg prøver at holde styr på 8 hunde mens Johanna tager billede.
Her ligger/sidder 8 hunde. Nogen blev siddende andre var ved at gå, tja hold lige styr på dem alle :-) En rigtig god tur, havde også en træt Woogi og Ronja, mens Chip og Viva lige skulle race af ude i haven inden de faldt om her hjemme :-)
Aya er også kommet hjem til mig, hun har jo været med Marianne i Odense og i dag blev det da til en flot 6 plads i agility åben :-) Dazzler, Dweet og Zippo har alle løbet rigtig flot og har fået rigtig mange gode placeringer. Tillykke alle sammen.

Så høre jeg jo indimellem fra mine hvalpe og jeg får tilsendt billeder af dem, åhhhh hvor er det skønt. Herunder er det Dixie som er datter af Monty og Ronja, hun er ved at blive trænet op i agility og hun syntes det er rigtig sjovt :-)Så har jeg også lige fået et par billeder af Ozzy, som er efter Woogi og Carson, han ser bare total lækker ud :-) Han er iøvrigt også begyndt på agility og det er noget han syntes er rigtig sjovt.
Så har jeg lige modtaget billeder af Citizen, som er datter af Aya og Royal Duc, ihhh hvor hun altså ligner Aya :-) Hun skal snart ud i hendes første agility konkurrence, så jeg glæder mig til at høre resultaterne :-) Held og lykke:-)

Så er det snart slut på en fantastisk weekend. Som har stået på alle hundenes tegn :-)

Ingen kommentarer: