lørdag den 26. februar 2011

Aya først spring cert

Når man ser billede her så kan man kun blive glad ikke ???? Hvorfor ser Aya så så glad ud, jo Viva, Aya og jeg var kørt til Vallensbæk hvor vi skulle løbe agility konkurrence. Vi skulle ifølge programmet først starte med klasse 3 kl 1400 desværre var de meget bagud og jeg brugte tiden på at gå en dejlig tur med de 2 groenendael :-) Aya var bare så glad :-)
Og her et stå billede af de to dejlige tøser :-)Hvis Viva kunne snakke, så ville hun sige hvorfor løber den hund dog sådan rundt :-)Så til det, det hele handlede om nemlig agility. Vores første ag 3 løb blev hun disket ret tidlig, men Aya løb godt og hun syntes det var sjovt. Vi løb inde i en hal med gulvtæppe på. Så vi skulle lige sætte farten efter det. Vores 2 agility løb, blev vi også disket i. Tja Aya havde en dum fører med sig, men kors hvor er det sjovt at løbe med hende. Så kom vi til spring klasse 3 og her løb vi fejlfri, og det endte med at vi blev nr. 3 og sørme om de to foran os ikke var champion så Aya fik sit første spring cert :-) :-)
Her ligger hun med certet og champange samt vores gave et håndklæde og godbidder. Var jeg måske stolt af min hund :-) Vores sidste spring klasse 3 løb blev hun desværre disket, hun rutsjede ind i en tunnel, selv om hun prøvede at undgå det :-( Men som Marianne siger så kan man kun blive glad af at løbe med Aya og jeg skal love for at jeg havde en god dag sammen med hende.
Viva havde godt af at være med inde i hallen, hun nød al den opmærksomhed som hun fik. Så alt i alt en rigtig god dag for groenendaelene og mig :-)







1 kommentar:

spilop1212 sagde ...

Tillykke i er for seje