tirsdag den 22. februar 2011

Viva nye legetøj

I går holdt jeg fødselsdag for nogen gode venner. Og da nogen af dem blev ringet efter ganske sent, så havde de en lille gave med til Viva. Og det er sådan en gave man altid har med til nogen der får børn og man kan sige godt jeg ikke skal høre på den hele dagen. Viva syntes denne hammer var total sjov at lege med, så hun spændede rundt i stuen og værelset, brugte nok et kvarter på at vis os hvad hun havde fået. Hmmm den blev lagt væk til om natten. Men alligevel et herligt stykke legetøj og især når man får hvalpe, så tror jeg det vil blive et hit med at få hammeren til at sige lyd..... Viva elsker ihvertfald sådan noget der siger lyde....

4 kommentarer:

susanne sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
susanne sagde ...

Sikke fint legetøj Viva har fået . Jeg er sikker på at Dweet også ønsker sig sådan en

Unknown sagde ...

Hej Pia, hi hi, bare rolig jeg har lovet Dweet en

Unknown sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.