tirsdag den 8. februar 2011

Chip og andre spændende og triste ting

Efter en hård dag, hvor alt var kaos på Roskilde station pga stormvejret, så gik jeg ned bag ved haven for at lege med hundene. Her er det Chip der for en gang skyld ser rigtig glad ud :-)
Så gik jeg hen til mine fælder og ups der var gevinst en rotte og denne gang var det ikke en mus, men en rotte. Jeg ringede til "rottemanden" men han har ferie i uge 6 skøøønt. så rotten ligger samme sted, så hvis der er andre så kan de se hvad der sker hvis de genere mig :-)

Det trist kom her til aften. Kim ringede til mig og fortalte at Dundee(schapendoes) var død, han var pludselig faldet om i haven og var død :-( Dundee var kun nogen dage fra at være blevet 7 år. Dundee og Aya var de allerbedste venner. Aldrig har jeg set det før med Aya, men når Kim kom med sine 2 schapendoes Dundee og Ramses. Så interesserede Ramses slet ikke Aya, hun havde nok i Dundee. Vi har gået til agility sammen, vi har gået ud i rally konkurrencer sammen, og kors hvor jeg kommer til at savne Dundee. Jeg tænker på dig Kim og hele din familie, som pludselig får et stort tomrum :-( Ærgelig vi bor så langt fra hinanden for jeg tror at Viva og din nye Timon ville kunne have fået samme forhold som de to bedste venner nemlig Aya og Dundee. Billede her under viser Kim med Dundee og jeg med Aya til rally DM 2009 :-)
Nede bag ved haven leger hundene på den ene eller anden måde. Chip var dog lidt for meget interesseret i Ronja hun er nemlig højløbsk, men med et lille Chip så gik han sin vej, dygtig hund:-)


Ingen kommentarer: