søndag den 18. december 2016

Hvad laver man en weekend, hvor intet er planlagt ?

Først så tager man Zoomi og Livi lørdag morgen og går ind til Fuglebjerg, skulle hente piller og medicin til Joy som er meget syg. 
Begge hunde var meget trætte da vi kom hjem, det er hårdt at opfører sig som byhund :-) når man er vant til skoven og marken :)
Så senere på dagen kom Uha og Izmoo på tur selv med mig, vi rundede skoven. Og sener på aften var alle hunde godt trætte. 
Søndag foresatte med at passe Joy, som dog er i bedring :-) 
Så tog jeg og børstede og klippede 5 hunde, så de var smukke. Derefter tog jeg dem med ud bagved, hvor jeg tog billeder af dem, og hvor de bare fik lov til at løbe. 
Uha, Carson, Izmoo, Livi og Zoomi

Zoomi var lige gået 

Tilbage i flokken igen, så endnu et billede af 5 hunde

Mor og datter, hvor datteren ser op til sin mor :-)

En kvik Livi.

En smuk Uha

Og hvor jeg dog elsker det udtryk og den hund

Zoomi

Da de fik lov til at løbe, så gik det over stok og sten. 

Og Izmoo prøvede at følge med de store. 

Og hun er også god til at springe

Uha elsker at hænge i Livi hale, så tit trækker Livi Uha afsted over marken :-)

Efter endt leg, var der 4 trætte hunde, og lidt beskidte hunde. 
Da jeg skriver 4 trætte hunde, så var der en Carson som absolut ikke løb med de andre. 
En dejlig weekend, med ro over hele fronten. Kun overgået af at Joy var syg. 

Ingen kommentarer: