lørdag den 3. september 2011

Der sker så meget.

Hvor skal man starte og hvor skal man slutte. HMMMM. Mange har efterhånden klaget over jeg ikke har opdateret blog. men kære venner, hvornår skal jeg næsten have tid.
Efter hvalpene flyttede hjemmefra, så begyndte min konkurrence sæson. For at fortælle lidt om min uge. Starten med fredag.
Fredag, pakker jeg mine ting og køre ud i det Danske land for at deltage med mine hunde i diverse konkurrencer.
Lørdag og søndag, til konkurrence med begge hunde, jeg kommer sent hjem søndag, får lige pakket ud og i seng det går.
Mandag afsted på arbejde, derefter om aften pakke mere ud, og vaske tøj, snakke lidt med hundene.
Tirsdag, atter arbejde, om aften til træning med Viva.
Onsdag, arbejde, og til træning med Aya og Woogi.
Torsdag, tja arbejde, og ingen træning, men pakke ting til fredag og lige gøre lidt rent.
Og tja så starter vi forfra........
Så når jeg er hjemme, så må jeg ærlig indrømme at det er ikke computeren jeg sidder ved.
Men der er da sket meget, Aya er blevet udtaget til DcH DM og Aya og Woogi skal løbe hold til DKK DM. Desuden er Woogi rykket op i agility klasse 3 i DCH. Og nå ja så er der Viva, hun kræver også en del, og ikke bare en lille del, men meget..... Hun har dog lige fået sit DKK nr. YEAHA så hun er blevet meldt til en rally prøve.
Alle mine gode hvalpe, føre sig frem på diverse baner, hvor er I bare gode, jeg kan ikke helt nå at opdatere med deres resultater, men det kommer hen af vejen. Jeg er rigtig stolte af dem.
Så derfor bliver der skrevet lidt, jeg håber at alle bære over med mig, og hvis ikke, tja ikke mit problem. Jeg kan ikke nå mere end jeg gør,.....

1 kommentar:

Berit Bilde sagde ...

Jaja, men nu får du da nok lidt at skrive om ;-)
Tillykke - jeg nåede ikke at sige det "in person". Ville gøre det, når du ville hoste op med dit nye mobilnummer......