søndag den 23. januar 2011

Gåtur hos Kirsten med 14 hunde

Marianne og jeg havde sat kirsten i stævne hjemme hos Kirsten. Marianne og jeg manglede et sted at gå en god tur med vores hunde. Så Marianne kom hun havde Monty, One, Dazzler og Zippo med jeg skulle have alle 7 med. Tja man skulle lige tænke over hvor de skulle placeres henne i bilen. Men ind kom de og ud til Kirsten det gik. Først gik vi over Kirsten eget stykke jord hvor de bare kunne få lov til at løbe, derefter gik turen rundt i skoven med snor på. Vi havde 14 hunde med. Og som sædvanligvis havde vi alle kamera med, og der skulle tages familie billeder. Her under er det kenne Foula opdræt med fædre.
Fra venster far/morfar Monty, mor/mormor Ronja, søn/onkel Dazzler, søn/onkel Zippo, datter/mor Woogi, søn/onkel Trouble, far Carson og datter/niece Etta. Et sjovt billede.
Nå ja så billedet af alle hunde der var med ud og gå. I vilkårlig rækkefølge, Chip, Carson, Viva, Aya, Ronja, Woogi, Soda, Anton, Speck, One, Dazzler, Zippo, Monty, Etta
Viva havde læst skiltet inden vi gik i skoven, der stod hunde skulle være i snor, Så Viva hjalp med at holde styr på Carson. Hun gik mange gange rundt med hans snor i munden.
Marianne og Kirsten med nogen af hundene, jeg har også nogen henne ved mig, og resten er tja, et eller andet sted.
Hjemme igen på Kirsten´s grund så kunne de atter løbe rundt, og jeg skal love for at den fik hele armen.
Det bedste på turen var at vi skulle ind til Kirsten og have kaffe og kage. Nogen af hundene blev ude i bilen og nogen var heldige at komme med ind. Her ses en meget træt Viva
En næsten ligeså træt Trouble som endelig fik kæmpet sig op til Marianne.
Hjemme igen hos os selv, væltede 7 hunde rundt på deres pladser og sov. Skønt.
Tak til Marianne og Kirsten for en super god eftermiddag, håber vi kan gøre det igen en dag :-)

Ingen kommentarer: