mandag den 17. januar 2011

7 hunde

Så er hunde pension Pias hunde atter åben, denne gang har jeg den fornøjelse at passe Soda og Carson. Johanna skal ud og rejse, så hun spurgte om jeg ville passe de to hunde, selvfølgelig ville jeg det. Så i dag kom de tre ud til mig. Carson har været her før, så det var ikke noget. Soda har ikke prøvet at være her før, men hun føler sig allerede hjemme her nu.
Aya og Ronja var lige lukket ind i det ene værelse med gitter mellem dem, men efter Johanna kørte, og hunde havde været ude i haven for at blive luftet. Lukkede jeg dem alle sammen.
Her på billede er der dog kun 5 hunde, nemlig Soda, Carson, Aya, Chip og Viva.
Aya og Soda.
Det er skønt når man kan lukke hundene sammen, uden der sker noget, selvfølgelig bliver de ikke lukket sammen når de skal spise. Men lige nu ligger Soda i sofaen ved mig, Carson og Viva ved mine fødder, Chip lidt længere væk og Aya og Ronja over i den anden sofa. Woogi er gået i kurven :-) Tilsidst lige god tur til Johanna, jeg skal nok passe rigtig godt på begge to :-)

Ingen kommentarer: