tirsdag den 9. marts 2010

På besøg ved Etta

Søndag efter træning, kørte vi ud til Etta. Etta er en Woogi hvalp, jeg havde kun set billeder siden hun var flyttet så jeg glædede mig meget til at se hende.
Her er smukke Etta :-)

Etta kom hen i mod os og jeg skal love for at hun ikke havde glemt mig :-) Hun var rigtig glad. Derefter lukkede vi Ronja og Woogi ud til hende, men selv om Woogi har leget rigtig meget med hvalpene, så sagde hun "skrid pomfrit, jeg gider dig ikke mere" og det var ok med Etta , så kunne hun da hilse på hendes mormor istedet for.

Kirsten spurgte pænt hvad jeg dog havde gjort ved Woogi, da hun ligner en stålbørste, som endda mangler hår :-) Ja køn er hun ikke ligefor tiden. Jeg har ikke gjort så meget andet end at tage det pels af som hænger løst, og det er stort set det hele :-)

Vi fik kaffe og en rigtig god æblekage, derefter gik vi udenfor hvor vi skulle se Etta´s store område. Vi lukkede Aya, Zippo, Dazzler, Monty og Meghann ud, og Kirsten havde taget alle hendes med, så gik vi en god tur hvor alle fik lov til at løbe, vi fik taget rigtig mange gode billeder af Woogi, Etta, Zippo, Dazzler og det bedste billedede som nok skal komme lidt senere var et hovsa billede af "morfar" Monty, "mormor" Ronja og Etta.

Det var rigtig dejligt at se Etta, jeg har fået billeder tilsendt af hende og Kirsten skriver tit hvordan det går, hvilke jeg er rigtig glad for, men det er nu også rart at se hende rigtigt. Etta er smuk :-) Det bliver spændende at se hende frem over, nu er jeg jo så heldig at jeg nok kommer til at se hende tit, da jeg jo ikke bor så langt fra hende :-)

En dejlig tur, hundene var trætte da vi kom hjem, og som gave måtte jeg ligge mig syg i 3 dage med feber :-( Men det var det vær :-)

Ingen kommentarer: