fredag den 25. december 2009

Hvalpe,Aya og Cilja

Først en rigtigt glædelig jul til jer alle sammen. Håber at I alle har haft en rigtig god aften. Vi hyggede os 3 mennesker og 9 hunde skøøønt.

Der var lidt julegaver til mennesker og til hunde. Her er det de 4 små der hver har fået en jule gave af deres Onkler Zippo og Dazzler. Spændende især papiret. Skulle hilse fra dem og sige tak :-)
Her er det Ozzy der er ved at finde ud af at det evt kan spises det der er i..
En af tæverne er også meget nysgerrig.
Jeg har nu hjulpet med at pakke ud.
Hvad er mon dette???? Spændende er det ihvertfald.
Her under er det Aya, hun ser lidt trist ud, hun har det ellers godt, hun ligger meget ned, og vil gerne være i nærheden af mig. Så nede i værelset om nattet er det først et hvalpe rum, hvor Aya så ligger i sengen , når hvalpene så kommer i kassen, bliver gulvet lavet om til syge rum :-)

Så er hvalpene begyndt at få en masse lyd påvirkninger, jeg har hængt en snor op med dåse, jeg har taget en bøtte og puttet sten i så den rasler, desuden har jeg 100 bolde som jeg putter i en kasse og i den kasse puttede jeg så hvalpene op.
Her under en af tæverne der undersøger en øldåse.
En lille lur må man gerne tage, og helst oppe i Pias skød, her er det Ozzy der nyder livet.

Torben som halvt ejer Alina han har lavet denne flotte vippe til mig, og hvalpene syntes det er sjovt at være oppe på den.
Efter en gang leg er det godt med lidt fælles afslapning.
Så lige et jule billede, men det blev ikke så godt, da de absolut ikke havde tænkt sig at gøre hvad jeg ville have dem til :-)
Så lige Ozzy i en stille stund

Og en af pigerne, som er en smugle træt.

Den lille pige, næsten alene i verden.
I mandags var her besøg af Lisbeth og Kurt. Hvalpene var med oppe så de kunne blive nusset om. Sanne kom på den fantastiske idé med at have en hvalp inde i sin lomme. Dette er den lille pige som ligger der :-)

Listbeth fik så den der var mest træt, og jeg skal love for at den hyggede sig ved hende.


Så har hvalpene fået nogen dåse ind til sig, og jeg skal love for at de bliver leget med.

Bolde i en kasse.

Og til sidst så har Cilja endelig fundet et nyt hjem, hun skal hen og bo hos sin søster Corry, i Tyskland. Rosi og hendes mand køre til Sjælland på søndag, holder lige inde og tager mig med, også tager vi over til Susanne og Jan for at hente Cilja. Det bliver rigtig spændende. Susanne og Jan har gjort et stort stykke arbejde med Cilja, hvilke jeg er rigtig glad for. Tusinde tak søde Susanne og Jan :-)

2 kommentarer:

Bluedog sagde ...

Hvor er det nogle dejlige små basser, de er godt nok skønne:o)

Dejligt at Cilja fik et nyt hjem, håber det bedste for hende.

Knus
Vicky og banditterne

OBay Shelties sagde ...

Great idea with the cans on a string! I will steal that for my next litter!