lørdag den 19. december 2009

Cilja

Cilja som er en hvalp efter Aya. Søger et nyt hjem. Cilja er 20 mdr gammel og har haft lidt problemer der hjemme, derfor har ejerne i sammen råd med mig, valgt at sætte Cilja et andet sted hen.

Cilja bor pt over hos Susanne Prier og hendes mand Jan. Susanne og Jan har 3 sheltier hvoraf den ene er fra mig. Susanne har en border collie og Jan har en schæfer og en malinios.

Grunden til at jeg ikke har taget hende hjem er at jeg pt bor hos min bror og svigerinde, på ca 10 m2 og jeg har jo selv 3 hunde pluds de 4 hvalpe. Min bror og svigerinde har Coco en søster til Cilja og en border blanding.

Susanne var så flink at hjælpe mig, Susanne og Jan har stor erfaring med hunde, så de ser hvordan Cilja er, derefter tager vi en afgørelse om hvem der skal have hende. Vi regner med at hun kan bruges til agility eller anden form for hunde sport.

I kan alle læse mere om Cilja på Susanne´s blog http://blog.agipo.dk/#home

Ingen kommentarer: