lørdag den 29. august 2009

Aya er DANMARKS MESTER i rally ekspert klassen

SÅDAN, vi gjorde det, altså Aya og jeg. Vi tog til Danmarksmesterskab for rally i Sabro idag. Jeg havde ikke de helt store forventninger, Aya har jo været temmelig syg, og jeg så hvad de andre kom med af point, så jeg sagde vi er jo bare med.

Vi havde pakket bilen, Sanne, Paya, Coco, Woogi og Ronja jo der var læs på. Jeg var da en smugle nervøs og sommerfuglene i maven var der også. Men som altid så stoler jeg på Aya og jeg ved hun kan.

Vi skulle alle igennem en gang i hver klasse så tog man de 10 bedste og de gik videre i finalen. Og om ikke Aya kom i finalen, hmm jeg var selvfølgelig stolt, mit lille problem med Aya er at hun ikke er vild med hvepse, og da hun skulle ligge på æres pladsen kom der selvfølgelig en lille fyr flyvende, hold da op hvor dæk måtte bruges mange gange, men det må man også godt.

Man er jo altid lidt streng ved sig selv så jeg var ikke sikker på at hun havde ligget længe nok. Nå men vi skulle jo ind og gå lidt efter, og I kan tro jeg havde en god og opmærksom hund. Sanne sagde at flere havde sagt, at der blev godt nok ikke trukket meget:-)

Så skulle vi bare vente og vente. Resultaterne blev råbt op, puha jeg havde det skidt, Kim med Dundee sagde at jeg ville komme på skamlen, ja god med dig sagde jeg, de andre var altså også gode. Men som tiden gik så blev flere og flere nævnt bare ikke os. Og de kom til nr. 3 næ ikke mit nr. så blev nr 2 kaldt op og det var heller ikke mig. Så det endte med at vi blev DANMARKS MESTER 2009 i ekspert klassen SEJT SEJT

Var jeg måske lidt stolt og glad jaaaaaaaaa.

Billederne kommer senere. Og en længere forklaring, nu vil jeg bare ind og nusse min bedste Aya

1 kommentar:

Anja sagde ...

Congratulations !!!!!