onsdag den 1. april 2009

Woogi og Tera til træning i Hedensted.

Så har Tove, Tera, Woogi og jeg atter været oppe ved Sanne til træning. Vi var lidt spændte om vores arbejde med hundene havde båret frugt, så Sanne kunne se at der var blevet trænet. Og det kunne ses :-)
Tera og Tove har gang i apport og at afsøge et område, de viste at de havde trænet hjemme og sværheds graden blev øget :-) Til sidst hentede Sanne en 2 1/2 kg kanin dummy og Tera skulle hente den, Tera er altså ikke ret stor, hmmmmm men det kunne hun fint. Så Tera og Tove fik en del hjemme lektier for til næste gang om små 20 dage :-)
Så var der Woogi og jeg vi har trænet fremad og slalom. Men vi startede med lidt alm agility løb, med lidt kryds her og der, og tja selv om man er en gammel rotte inden for faget, så kan man da godt komme til at stå helt forkert iforhold til Woogi, og jer der kender Sanne ved også at jeg fik det afvide med det samme :-)
Jeg havde skrevet til Sanne at Woogi gerne skulle prøve hjul og pose, noget vi ikke har i klubben. Så det fik vi lært super :-) Tilsidst skulle vi vise slalom, første gang så Woogi ud som om hun slet ikke vidste hvad det var jeg ville have hun skulle gøre, men så fattede hun det og tja tilsidst var det uden snor. Dygtig Woogi.
Jeg fik også lektier for med Woogi, puha så den står på 5-10 min træning hver dag :-)

Her sidder Woogi og ser hvad Tera har gang i :-)
Tera skal til at afsøge p pladsen :-)
Her er Tera igang med at apportere :-)
Både Tove og jeg glæder os til at skulle op til Sanne igen, vi får rigtig meget ud af det, så det er hele køre turen vær :-) Tak Sanne fordi du gider arbejde med os ;-)


Ingen kommentarer: