søndag den 19. oktober 2008

Aya, Meghann og mig.

Her er beviset på at Aya kan lide border collier bare de hedder Meghann!!!


Meghann er altså også lækker.....




Selv Maunela som fik lov til at løbe agility med Meghann syntes den er lækker!!!
Er de ikke bare gode, Manuela og Meghann...


Stakkels, Woogi og Zippo de måtte bare se på...




Nå men det skal jo hedde sig at vi med Belgier ikke kan lide Border Collier, jeg løb jo selv for et par uger siden med Marianne´s Meghann. Og det gik fo rigtig godt. Og i denne weekend havde vi besøg af Marianne og Meghann, og tja som billedet jo viser så kan Aya også godt lide Meghann. De har bare været så søde.... hvis man ikke kan lide Border Collier, så skal man bare hilse på Meghann, så er man solgt. Hvis de altså bare alle ville være som Meghann...
Meghann du er bare lækker, sød og skøn....
Vi kørte til Aabenraa klub areal for at træne lidt agility og rally. Marianne, Zippo og Meghann. Aya, Woogi og jeg. Jeg så hvordan Zippo løb, pas på jer der har mellem klasse hunde for han er god,
Så kom Manuela og Zoé de løb lidt agility. Manuela fik også som lovet,lov til at løbe med Meghann, lækkert, som hun sagde, for det var da rart at løbe med en hund som gjorde hvad man ville!!!! Jo jo Manuela, Meghann har også været en begynder engang så det kommer med træning he he he....
Da Marianne og hundene var kørt til Odense for at hente Bent, så trænede Manuela og jeg lidt med Zoé og Aya. Det er bare skønt at træne et par stykker sammen Tak Manuela.

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Meghann bliver helt rørt over al den ros. ;-)