tirsdag den 15. april 2008

Som tiden den går..





Jeg syntes dagene flyver, jeg prøver at flyve med og at nå det hele puha puha....

Hvalpene trives og de bliver endnu mere frække...... Susanne min kollega kom forbi efter arbejde idag, hun havde hendes orange arbejdstøj på og tro mig ingen af hvalpene blev bange for hende, vi sad ude på terrassen og hyggede med hvalpene,måtte lukke de store ud i haven for ellers kunne vi jo ikke se de små..... Efter en gang leg og mad faldt de i søvn en efter en, og jeg måtte bære dem ind. Men en og det var den med de 2 streger den blev ved, så da Susanne ville hjem gik vi alle incl. hvalpen ud til bilen, jeg tog hende dog op på armen og her faldt hun i søvn. Hvor var hun sød.....


Wie die Zeit da hin fliegt, die kleinen sind noch mehr frech geworden, Ich hatte heute von meinen Kollega besuch, die kleinen haben überhaubt keine angst von Ihr. Wir haben auf die Terraze gesitzt und die Welpen haben gespielt und gefressen, dann wurden sie müde und eine nach einander eingeschlafen, nur die mit die 2 streifen waren nicht müde erst als Susanne nachhause gefaren ist dann schläft sie ein auf meinen armen....


1 kommentar:

Kirsten og Jens sagde ...

Hvor er vi glade for, at vi skal besøge jer på lørdag, ellers var vi da gået ud af vores gode skind efter at have set de billeder!