fredag den 3. september 2010

Fælles DM

Så kommer weekenden hvor der er fælles DM i agility.

Spændingen er begyndt, jeg kan godt mærke, når jeg tænker på det, at der er et par sommerfulge i maven :-) Nå men det skal der jo være.

Jeg må så også lige sige, da jeg læste programmet, så blev jeg lidt stolt igen :-) Der er op til flere af mine hvalpe købere der skal løbe.

Marianne og Zippo skal løbe både individuel og hold.

Christine og Breezy skal løbe på hold, faktisk på hold med bror Zippo.

Susanne og Dweet skal løbe på hold.

Pia (mig selv) og Woogi skal løbe på hold, og det sammen med bror Dweet.

Og selvfølgelig skal Aya også med, hun skal løbe både individuel og hold.

Jeg tror det bliver en rigtig god weekend, med en masse god agility, især fra Zippo, Breezy, Dweet og Woogi.

Vil lige sige held og lykke til jer alle sammen, jeg skal nok når jeg lige har tid krydse fingre for jer alle.

Ingen kommentarer: